Math, asked by kd5876382, 10 hours ago

পৰিবেশ আৰু আমি বিষয়ে ২০০ শব্দৰ ভিতৰত লিখি দিয়া মোক সহায় কৰা অনুগ্ৰহ কৰি​

Answers

Answered by TRISHNADEVI
19

ANSWER :

 \\

  • পৰিৱেশ আৰু আমি

পৰিৱেশ শব্দৰ অৰ্থ হৈছে আমাৰ চাৰিওফালৰ অৱস্থা । ইয়াৰ ইংৰাজী প্ৰতিশব্দ হ'ল Environment (এনভাইৰনমেণ্ট) । Environment শব্দৰ উৎপত্তি হৈছে ফৰাচী শব্দ Environer (এনভাইৰনাৰ) ৰ পৰা, যাৰ অৰ্থ হৈছে - to encircle or to surround । সকলো জৈৱ আৰু অজৈৱ উপাদানক লৈ পৰিৱেশ গঠিত হৈছে । পৰিৱেশে জীৱিত পদাৰ্থসমূহৰ অস্তিত্ব আৰু বিকাশৰ বাবে অনুকূল অৱস্থাৰ সৃষ্টি কৰে । গতিকে পৰিৱেশ হৈছে এনে এটা পাৰিপাৰ্শ্বিক ব্যৱস্থা বা অৱস্থা, য'ত সকলো ধৰণৰ প্ৰাণী তথা উদ্ভিদসমূহ পৰিবৃত্ত হৈ আছে । অন্য ভাষাত ক'বলৈ গ'লে, মানুহৰ চৌপাশ গঠন কৰা সকলো সামাজিক, অৰ্থনৈতিক, জৈৱিক, ভৌতিক অথবা ৰাসায়নিক কাৰকসমূহৰ সমষ্টিয়েই হৈছে পৰিৱেশ। জৈৱিক, অজৈৱিক আৰু শক্তি - এই তিনিবিধ উপাদানেৰে পৰিৱেশ গঠিত । পৰিৱেশৰ প্ৰধান অংশ চাৰিটা হ'ল - বায়ুমণ্ডল, জলমণ্ডল, ভূ-মণ্ডল আৰু জীৱমণ্ডল ।

মানুহ পৰিৱেশৰ এটা অবিচ্ছেদ্য অংগ । মানৱজাতি পৰিৱেশৰ সৈতে ওতঃপ্ৰোতভাৱে জড়িত । কিন্তু বৰ্তমান মানৱজাতিয়ে অত্যন্ত কঠোৰ বস্তুবাদী আৰু বিলাসী জীৱন-যাপন মনোভাৱে পৰিৱেশৰ প্ৰাকৃতিক সম্পদসমূহক নিৰ্দয়ভাৱে ধ্বংস কৰিছে। বিভিন্ন ধৰণৰ প্ৰদূষণ, বনজ সম্পদৰ দ্ৰুত ক্ষয়, দ্ৰুত হাৰত জনসংখ্যাৰ বিস্ফোৰণ, ঔদ্যোগিকৰণৰ প্ৰসাৰ, নগৰীকৰণ আদিয়ে পৰিৱেশতন্ত্ৰৰ ভাৰসাম্যহীনতাৰ সৃষ্টি কৰিছে । গতিকে, পৰিৱেশৰ এনে ধৰণৰ অৱনতি ৰোধ কৰি পৰিৱেশ ৰক্ষাৰ বাবে আমি জনসাধাৰণ সজাগ হোৱাটো অত্যন্ত জৰুৰী হৈ পৰিছে । আমি পৰিৱেশৰ এক অংশ হিচাপে পৰিৱেশ ৰক্ষা কৰাটো আমাৰ কৰ্তব্য ।

Answered by mad210215
3

পরিবেশ উন্নতি:

ব্যাখ্যা:

আপনার বাগান বা গ্রিনস্পেসকে রাসায়নিক মুক্ত রাখুন:

  • আপনার ভেষজ ও কীটনাশক ব্যবহার বন্ধ করুন।
  • এই রাসায়নিকগুলি প্রজাপতি, পতঙ্গ এবং অন্যান্য পরাগায়নকারী পোকামাকড়কে হত্যা করে যেমন লেডিবার্ডস, বিটলস এবং আপনার বাগানের কীটের প্রাকৃতিক শত্রুদের মাকড়সা।
  • গত ৪০ বছরে যুক্তরাজ্যের প্রজাপতির তিন চতুর্থাংশেরও বেশি হ্রাস পেয়েছে এবং প্রমাণ থেকে প্রমাণিত হয়েছে যে নিউওনিকোটিনয়েড কীটনাশক বিশেষত এই হ্রাসের অন্যতম কারণ।

একক-ব্যবহার প্লাস্টিক কিনবেন না:

  • আপনি যখন বাইরে বেরিয়ে আসবেন তখন প্রায় একবার আপনার ব্যাগে ফ্লাস্ক বা পুনরায় ব্যবহারযোগ্য বোতলটি পপ করুন।
  • এটিকে অভ্যাস করুন এবং আপনার সাপ্তাহিক বোতলটি পুরোপুরি ক্রয় করুন, 52 টি বোতল স্থলপথ এবং মহাসাগরে শেষ হওয়া থেকে বিরত রাখুন।
  • এক বছরে ২,6০০ টিরও বেশি প্লাস্টিকের বোতল আমাদের পরিবেশে পুরোপুরি প্রবেশ করা বন্ধ করে দেওয়া হত যদি কেবল বোতল কেনার পরিবর্তে মাত্র ৫০ জন ফ্লাস্ক প্যাক করে।
  • ছোট পরিবর্তনগুলি একটি বড় পার্থক্য করতে পারে।

স্থানীয়ভাবে কেনাকাটা করুন, জৈবিকভাবে কেনাকাটা করুন:

  • আপনার যদি সুযোগ থাকে তবে তাজা জৈব খাদ্য কেনা স্থানীয় কৃষকদের সমর্থন, আপনার কার্বন পদচিহ্ন হ্রাস এবং আপনার খাবারের পছন্দগুলি সহ প্রকৃতি সমর্থন করার এক দুর্দান্ত উপায়।

আপনার কাছাকাছি বন্যজীবন রেকর্ড করুন:

  • আপনি যেখানে বসবাস করছেন বন্যজীবন রেকর্ডিং গুরুত্বপূর্ণ তথ্য সরবরাহ করে যা সংরক্ষণবাদীদের পরিবেশ সুরক্ষায় সহায়তা করে।
  • তথ্যটি জাতীয়, যুক্তরাজ্য এবং ইউরোপীয় পর্যায়ে পরিবেশের স্বাস্থ্যের প্রকাশ করতে সরকার ব্যবহার করে।
  • রেকর্ডিং এবং মনিটরিং প্রোগ্রামগুলি প্রজাপতি সংরক্ষণকে আমাদের সংরক্ষণের প্রচেষ্টাকে সরাসরি পরিচালিত করে যেখানে এটি সবচেয়ে বেশি প্রয়োজন।

Similar questions