1. दफ्तर व्यवस्थापन म्हणजे काय ?
Answers
bag management is the answer
Answer:
कार्यालय प्रशासक नौकरी कर्तव्य:
संबंधित एजेंसियों के साथ व्यापार निदेशकों और कर्मचारी घटनाओं के लिए यात्रा कार्यक्रम का उत्पादन करने के लिए संचार करता है। उपयुक्त बैठक समय, कमरे बुक करने और जलपान की योजना बनाकर बैठकों की व्यवस्था करता है। ईमेल का जवाब और मेल सॉर्ट करके पत्राचार का प्रबंधन करता है।
TRANSLATION (ENG)
Office Administrator Job Duties:
Communicates with relevant agencies to produce travel itineraries for business directors and employee events. Arranges meetings by scheduling appropriate meeting times, booking rooms, and planning refreshments. Manages correspondence by answering emails and sorting mail.
Explanation:
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