ପ୍ରଶ୍ବାନୁସାରେ, 15 +x* 5 -- %
)
2
3 )
|
sa = )
(15 +%) (16--x) )
-
30 31 ୨
22 -- x 2 = 18(1) = ୨ (225 - 1 )
= 225 - X' =
1୫(K)
=2K) = 225 - 2) = x =x' = 25 = % = ୪ = ଓ
୨
.', ସ୍ରୋତର ଦେଗ କି.ମି.ଘଣ୍ଟା ।
2. ଗୋଟିଏ ଶ୍ରେଣୀର ଏକ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ସଂଖ୍ୟକ ଛାତ୍ରଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ 250 ଟଙ୍କାକୁ ସମାନ ଭାଗରେ ବଳା । ପବି
25 ଜଣ ଛାତ୍ର ଅଧୁକ ହୋଇଥାନ୍ତେ, ତେବେ ପ୍ରତ୍ୟେକ ().5() ଟଙ୍କା ଲେଖାଏଁ କମ୍ ପାଇଥାନ୍ତି । ଶ୍ରେଣୀର
ଛାତ୍ର ସଂଖ୍ୟା ସ୍ଥିର କର ।
ମାଧାନ :
ମନେକର ଶ୍ରେଣୀର ଛାତ୍ର ସଂଖ୍ୟା x ଜଣ
2)
x ଜଣ ଛାତ୍ରଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ 250 ଟଙ୍କାକୁ ସମାନ ଭାଗରେ ବାଣ୍ଟିଲେ ଜଣକା ପାଇବେ =
25 ଜଣ ଛାତ୍ର ଅଧିକ ହେଲେ ଛାତ୍ର ସଂଖ୍ୟା = (x + 25) ଜଣ
25)
25 ଜଣ ଛାତ୍ର ଅଧିକ ହେଲେ ଜଣକା ପାଇବେ =
(25)
-0.50 ) ଟଙ୍କାगोटी श्रेणी राय को निर्दिष्ट संख्या का छात्राओं का मध्य प्रदेश का 50 टन का को समान भगोरा भगोरा ज्योति 25 + छात्राओं को देवी थान के प्रत्येक का सुन दशमी की रेखाएं कम python3 छात्र संख्या 13
Answers
Answer:
x - a is a factor
now = x -a = 0
x = a
now p[x] = 2x⁴ -a²x² + 4x - 6a = 0
p [a] = 2a⁴ - a² x a² + 4a -6a =0
= 2a⁴ - a⁴ - 2a = 0
= a⁴-2a = 0
= a (a³ - 2) =0
= a = 0 and a = ∛2
Explanation:
ପ୍ରଶ୍ବାନୁସାରେ, 15 +x* 5 -- %
)
2
3 )
|
sa = )
(15 +%) (16--x) )
-
30 31 ୨
22 -- x 2 = 18(1) = ୨ (225 - 1 )
= 225 - X' =
1୫(K)
=2K) = 225 - 2) = x =x' = 25 = % = ୪ = ଓ
୨
.', ସ୍ରୋତର ଦେଗ କି.ମି.ଘଣ୍ଟା ।
2. ଗୋଟିଏ ଶ୍ରେଣୀର ଏକ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ସଂଖ୍ୟକ ଛାତ୍ରଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ 250 ଟଙ୍କାକୁ ସମାନ ଭାଗରେ ବଳା । ପବି
25 ଜଣ ଛାତ୍ର ଅଧୁକ ହୋଇଥାନ୍ତେ, ତେବେ ପ୍ରତ୍ୟେକ ().5() ଟଙ୍କା ଲେଖାଏଁ କମ୍ ପାଇଥାନ୍ତି । ଶ୍ରେଣୀର
ଛାତ୍ର ସଂଖ୍ୟା ସ୍ଥିର କର ।
ମାଧାନ :
ମନେକର ଶ୍ରେଣୀର ଛାତ୍ର ସଂଖ୍ୟା x ଜଣ
2)
x ଜଣ ଛାତ୍ରଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ 250 ଟଙ୍କାକୁ ସମାନ ଭାଗରେ ବାଣ୍ଟିଲେ ଜଣକା ପାଇବେ =
25 ଜଣ ଛାତ୍ର ଅଧିକ ହେଲେ ଛାତ୍ର ସଂଖ୍ୟା = (x + 25) ଜଣ
25)
25 ଜଣ ଛାତ୍ର ଅଧିକ ହେଲେ ଜଣକା ପାଇବେ =
(25)
-0.50 ) ଟଙ୍କାगोटी श्रेणी राय को निर्दिष्ट संख्या का छात्राओं का मध्य प्रदेश का 50 टन का को समान भगोरा भगोरा ज्योति 25 + छात्राओं को देवी थान के प्रत्येक का सुन दशमी की रेखाएं कम python3 छात्र संख्या 13