I felt the wall of the tunnel shiver. The master alarm squealed through my earphones. Almost simultaneously, Jack yelled down to me that there was a warning light on. Fleeting but spectacular sights snapped into ans out of view, the snow, the shower of debris, the moon, looming close and big, the dazzling sunshine for once unfiltered by layers of air. The last twelve hours before re-entry were particular bone-chilling. During this period, I had to go up in to command module. Even after the fiery re-entry splashing down in 81° water in south pacific, we could still see our frosty breath inside the command module.
Which one of the following reasons would one consider as more as possible for the warning lights to be on?
Answers
Answered by
0
Answer:
টানেল কাঁপানোর প্রাচীরটি অনুভব করলাম। মাস্টার অ্যালার্মটি আমার ইয়ারফোনগুলির মাধ্যমে স্কোয়েলে। প্রায় একই সাথে, জ্যাক আমাকে চিৎকার করে বলেছিল যে সেখানে একটি সতর্কতা আলো রয়েছে। উড়ে যাওয়া অথচ দর্শনীয় দর্শনীয় স্থানগুলি দর্শন ছাড়াই উত্তরগুলিতে ছড়িয়ে পড়েছে, তুষার, ধ্বংসাবশেষের ঝরনা, চাঁদ, ঘনিষ্ঠ এবং বড় হয়ে ওঠে, একবার বাতাসের স্তর দ্বারা বিচ্ছুরিত হয়ে যাওয়ার জন্য ঝলমলে রোদ। পুনরায় প্রবেশের শেষ বারো ঘন্টা ছিল বিশেষ হাড় চিলিং। এই সময়কালে, আমাকে কমান্ড মডিউলটিতে যেতে হয়েছিল। এমনকি দক্ষিণ প্যাসিফিকের 81 ° জলে জ্বলন্ত পুনরায় প্রবেশের পরেও আমরা কমান্ড মডিউলের অভ্যন্তরে আমাদের তুষারপাতের শ্বাস দেখতে পেলাম।
Similar questions