English, asked by uraj98, 3 months ago

You are Raman / remitter you placed an order on Flipkart a few days ago. When you received the order you noticed that one of the item is missing in the order. Write a letter to the Customer Service Department of Flipkart describing the situation and asking them to send the missing item at the earliest. (100 to 120 words)​

Answers

Answered by xtylishanish07
1

Explanation:

तू फ्लिपकार्ट

विषय रिटर्न

मैंने आपके ऐप से कुछ यह सामान मंगाया था जिसमें से उसका सामान मिसिंग है

तो मैं उस सामान को रिटर्न करूंगा आपके आपसे कृपया करके वह सामान को रिटर्न ले ले और मेरी सारी पेमेंट रिटर्न कर दें

मैं आपका सदेव आभारी बना रहूंगा

शुक्रिया

xtylishanish07

xtylishanish07

Similar questions